lørdag 25. mai 2013

Både ett og to marked i hagen

Både i dag og i morgen, søndag, er det både blomstermarked ved Huset og grønnsaksmarked ved det felles drivhuset bak Elkjøp.




Særlig grønnsaksmarkedet ble jeg imponert over, det var virkelig fine planter de solgte med små håndskrevne lapper stukket ned i alle potter. Jeg var veldig fristet, men valgte å ikke kjøpe noe siden både jeg, min mamma og min datter Maxime kommer til å være bortreist nesten hele juli. Og jeg har tidligere prøvd å kombinere nytteplanter og lengre ferie, og det er en særdeles dårlig kombinasjon.



Min mamma var med og kikket på markedene, og litt utpå ettermiddagen kom min pappa med samboer opp for å hilse på de også. Og de hadde med krones-is med jordbär fra Henning Olsen. Denne detaljen med Henning Olsen er viktig.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar